Euroflorist (+32) 3 808 11 73
FAQ

FAQ - Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u enkele van de meest voorkomende vragen over bestellingen. Wij begeleiden u, stap voor stap door het bestelproces; van het selecteren van uw bloemen en cadeaus tot aan de betaling. Heeft u een andere vraag? Aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Een product bestellen via onze website werkt als volgt:

Stap 1: Kies een product naar wens, kies het gewenste formaat/bedrag, klik op 'doorgaan' om het product toe te voegen aan uw winkelwagen.

Stap 2: Vul hier de gegevens van de ontvanger in.

Stap 3: Kies hier ook eventuele extra's als cellofaan, bloemenvoedsel, vazen, enzovoort.

Stap 4: kies de betaalmethode en maak de bestelling af. Je ontvangt naderhand ook altijd een bevestiging per email.

Alle bij ons aangesloten bloemisten accepteren de Euroflorist cadeaubonnen en zullen deze innemen als u hiermee wilt betalen. Klik in het bovenstaande menu op "Bloemist zoeken" en bezoek een bloemist bij u de buurt, zij zullen u verder helpen. Heeft u er al eens over gedacht om een cadeaubon aan iemand cadeau te geven? Gegarandeerd een geslaagd cadeau.

Onze nieuwe houten cadeaubonnen worden ook op onze webshops geaccepteerd.

De Cadeaubon met het bedrag in Euro's is in Duitsland, Oostenrijk, Frankrijk, België, Luxemburg en natuurlijk in Nederland bij de bij Euroflorist aangesloten bloemisten te verzilveren. In Scandinavië wordt ook een Cadeau Kaart gehanteerd met het bedrag in Kronen. Deze Cadeau Kaart is inwisselbaar bij de aangesloten bloemisten in Zweden, Denemarken en Noorwegen.

Wij hanteren 3 verschillende prijzen voor de boeketten genaamd kleiner, normaal en groter. De maat verandert evenredig met de prijs en bevat meer of minder bloemen. De getoonde afbeelding staat voor het normale boeket. Formaat kleiner zal in de regel minder bloemen bevatten, groter zal in de regel meer bloemen bevatten. Het exacte aantal gebruikte bloemen kan varieren in verband met seizoensinvloeden en dagelijke veranderingen in inkoopprijzen van de bloemen. Echter wij garanderen dat kleur, vorm en waarde altijd zo gelijk mogelijk zijn als getoonde afbeelding.

In het algemeen kunnen wij geen bezorging garanderen op zon- en feestdagen. De bloemist heeft het recht om bestellingen voor zon- of feestdagen op de dag ervoor of de eerstvolgende dag erna te leveren.

Controleer of u de juiste gegevens hebt ingevuld. Uw gebruikersnaam is gelijk aan uw email-adres het wachtwoord is persoonlijk. Indien u gebruik maakt van een oud email-adres die niet meer in gebruik is neem dan even contact op met onze klantenservice. Bent u het wachtwoord vergeten? Klik dan op de link, het wachtwoord wordt u zo spoedig mogelijk via email toegezonden. Bent u zakelijke klant? Klik dan in het bovenstaande menu op "Zakelijk". U wordt dan automatisch doorverwezen naar onze zakelijke website waar u wel kunt inloggen.

Staat uw vraag hier niet tussen? Aarzel dan niet om ons te bellen via 03/778 1070. Van maandag tot en met vrijdag zijn wij bereikbaar tussen 09:00 uur en 17:00 uur en op zaterdag van 9:00 uur tot 13:00 uur. Tevens kunt u ons ook per mail bereiken, via info@euroflorist.be. Wij helpen u graag verder!