Je eigen zakelijke bestelomgeving

We hebben de accountfunctie voor onze zakelijke klanten vernieuwd en verbeterd. (Ook bestaande zakelijke klanten moeten een nieuw account aanmaken.)


Bloemen en planten geven ons een geluksgevoel. We omringen ons graag met bloemen of planten, ook op kantoor of op onze thuiswerkplek. Maar ook bij een receptie, in vergaderruimte, in het bedrijfsrestaurant of lunchroom, en zeker ook in die agile stand-up ruimte waar je met elkaar de status van projecten bespreekt. Mensen houden van bloemen en bloemen houden van mensen is een welbekende uitspraak. Een geslaagde eerste indruk, extra zuurstof voor de hersenen, meer creativiteit, minder stress én een glimlach. Tevreden en gemotiveerde medewerkers, dat is waar bloemen en planten aan bijdragen.

Jouw voordelen

✔ Geen registratiekosten of maandelijkse extra kosten
✔ Gepersonaliseerd met je bedrijfslogo en bedrijfskleuren (op aanvraag)
✔ Bloemenabonnement: wekelijks een boeket verse bloemen op kantoor
✔ Klantenservice is 6 dagen per week telefonisch en per e-mail bereikbaar
✔ Prijzen inclusief of exclusief btw
✔ Wekelijkse of maandelijkse factuur
✔ Handige kalenderfunctie voor alle belangrijke geefmomenten
✔ Handig formulier om in één keer meerdere collega’s of klanten te verrassen
✔ Inzicht in de bestelhistorie per besteller en afdeling
✔ Selecteerbare kostenplaats of afdeling met aparte vermelding op de factuur
✔ Mogelijkheid om te werken met een kortingscode voor medewerkers

Hoe maak je een zakelijk account aan bij Euroflorist

Om je zakelijke account aan te maken, hebben we de volgende informatie van je nodig.
Stuur deze gegevens naar: [email protected]

→ Bedrijfsnaam

→ Factuuradres: postbus/straat, postcode en plaats

→ Organisatienummer (verplicht)

→ Factuur per PDF: e-mailadres voor het ontvangen van de factuur

→ Elektronische factuur? (graag aangeven of je gebruikmaakt van e-facturatie)

→ Jouw naam, functie, e-mailadres en telefoonnummer

→ E-mailadressen van collega’s die bestellingen mogen plaatsen

Stuur ons deze informatie en wij helpen je verder.

Bloemen voor alle belangrijke gelegenheden

Er is altijd een reden om iemand te verrassen met bloemen. Denk aan een boeket om een nieuwe collega of klant te verwelkomen, iemand beterschap te wensen, of als blijk van waardering voor uitstekend werk.

Het is een belangrijk onderdeel van het zorg- en waarderingsbeleid binnen je bedrijf, zowel voor medewerkers als voor externe zakelijke relaties. Een prachtig boeket namens jouw organisatie is een eenvoudige en betrouwbare manier om waardering te tonen aan medewerkers, vrijwilligers en zakenpartners.

Feestelijke momenten

Verras je medewerkers, vrijwilligers, zorgverleners, klanten, gasten of zakenpartners met een zakelijk geschenk voor belangrijke momenten.

Nieuwe collega, functiewijziging of pensioen

Geef een boeket of een mooie plant aan iemand die veel betekent voor jouw bedrijf.

Bloemen op kantoor

De receptie is het eerste wat bezoekers zien en vormt daarmee de eerste indruk van je bedrijf. Een schitterend boeket in de kleuren van jouw organisatie versterkt deze belangrijke eerste indruk.

Jouw unieke zakelijke account voor bedrijf én medewerkers

Bloemen en planten zijn verse seizoensproducten. Daarom is het assortiment dynamisch en wordt je bestelomgeving regelmatig bijgewerkt. Alle boeketten worden dagvers samengesteld door professionele bloemisten. De levering gebeurt persoonlijk door de lokale bloemist of via een bezorgdienst.

Je bestellingen worden verwerkt in ons ordersysteem via een beveiligde verbinding volgens de geldende GDPR-richtlijnen.

Je kunt ook eenvoudig een zakelijke bestelling plaatsen via onze website. Voeg de gewenste producten toe aan je winkelmandje en geef tijdens het afrekenen aan dat je een zakelijke klant bent.