Euroflorist (+32) 3 808 11 73

Geschillen

Op de overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Belgisch recht van toepassing.

Restitutiebeleid

Management onderzoekt of restitutie van aankoopbedrag plaatsvindt.

Beschadigde of verkeerd geleverde producten
Gezien de relatief korte houdbaarheid van de producten, wordt u geadviseerd om uw klachten binnen een dag vanaf bezorgdatum in te dienen. Euroflorist garandeert 7 dagen versgarantie vanaf de bezorgdatum voor uw bloemen, planten of andere gerelateerde producten. Als de bezorgde bloemen zijn beschadigd, dood zijn of binnen 7 dagen slap hangen, neem dan een foto van het product en stuur het naar Euroflorist of ga met het boeket terug naar de bloemist die het boeket heeft geleverd. In overleg worden de bloemen zonder bijbetaling vervangen. Contactgegevens van Euroflorist zijn te vinden op de contactpagina.
Als een restitutie gewenst is in plaats van vervangen, wordt het betaalde bedrag voor de bloemen inclusief de bezorgkosten en de kosten om het product terug te sturen naar Euroflorist. Vriendelijk verzoekt Euroflorist om bewijs van verzendkosten mee te sturen. Euroflorist onderzoekt de teruggestuurde producten. Euroflorist heeft het recht om de betaalde kosten terug in rekening te brengen als het product niet als beschadigd of fout geleverd wordt gevonden.

Verkeerde product geleverd
Als er een ander product is geleverd dan is besteld, neem dan contact op met de klantenservice van Euroflorist. In overleg wordt het bedrag (de originele bezorgkosten en het bedrag van het product) gerestitueerd of het bestelde product alsnog verstuurd.