Veelgestelde vragen – coronamaatregelen

Veelgestelde vragen – coronamaatregelen

Onze lokale bloemisten werken nog steeds keihard om in heel België mensen op te vrolijken met verse bloemen. Dus wilt u iemand verrassen, een hart onder de riem steken of simpelweg feliciteren? U kunt nog gewoon een bloemetje laten bezorgen.

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen die onze klanten aan ons stellen i.v.m. de coronamaatregelen. Staat u vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Ze helpen u graag verder!

Ja, dat kan! Onze lokale bloemisten kunnen nog steeds je bloemen bezorgen.

Op dit moment ondervinden wij geen leveringsproblemen. Onze lokale bloemisten zorgen zelf voor de bezorging of beschikken over een eigen bezorgdienst. Door een grote toename in onze orderaantallen kunnen we echter geen specifieke levertijd garanderen. (Rouwbestellingen zijn hiervan uitgezonderd.)

De veiligheid en de gezondheid van onze klanten, bloemisten en medewerkers staan voorop. Daarom hebben we onze bloemisten gevraagd de algemene coronarichtlijnen in acht te nemen en de bloemen zoveel mogelijk contactloos te bezorgen.

Op dit moment ondervinden onze lokale bloemisten bevoorradingsproblemen. Sommige bloemen zijn beperkt of niet meer beschikbaar. Dit betekent dat uw boeket iets kan afwijken van wat u heeft besteld.

Heeft u andere vragen of specifieke wensen? Neem dan contact met ons op. Onze klantenservice staat u graag te woord van maandag tot en met vrijdag van 9:00 uur tot 17:00 uur en op zaterdag van 9:00 uur tot 13:00 uur. 

U kunt ons bereiken via:

  • E-mail: info@euroflorist.be
  • Telefoon: (+32) 3 808 11 73

Voor meer informatie verwijzen we u naar onze contactpagina.

Kundservice